Uutiset ja tapahtumat 2015

Victoryllä ajavat kaikkein tyytyväisimmät motoristit

2015 - Tyytyväinen Victory-asiakas

Loistava ajomukavuus ja alhaiset käyttökustannukset saavat motoristin tutkitusti hymyilemään.

Kun yli 12 300 motoristilta kysyttiin, miten tyytyväisiä he olivat omaan moottoripyöräänsä, nousi kokonaistyytyväisyydessä pyörien ykkösmerkiksi Victory.

Victoryn voitto asiakastyytyväisyystutkimuksessa oli murskaava. Peräti 80 % Victoryn omistajista valitsisi ehdottomasti myös seuraavaksi moottoripyöräksi Victoryn. Ero muihin kärkimerkkeihin oli huomattava. H-D:n hankkisi uudelleen 72 % omistajista, Hondan 70 % ja BMW:n vain 68 % omistajista.

Vastoin yleisiä luuloja tärkeimmät syyt omistajien tyytyväisyydessä eivät olleet muotoilu, kiihtyvyys tai ajo-ominaisuudet vaan ajomukavuus, joka korostuu jokapäiväisessä käytössä pitkän ajanjakson aikana. Myös erot luotettavuudessa ja käytön kustannuksissa vaikuttivat eri merkkien sijoittumiseen kokonaistyytyväisyydessä. Victory oli selvä ykkönen ajomukavuudessa ja kärkisijoilla myös muissa kategorioissa, kun taas H-D, BMW, Can-Am ja Ducati jäivät muista jälkeen luotettavuudessa sekä huoltojen ja korjausten kustannuksissa.

Consumer Reportsin mukaan kaikkien custom tai touring -pyörää harkitsevien kannattaa ottaa Victory vakavaan harkintaan, sillä asiakastyytyväisyyden lisäksi Victory on noussut myös moottoripyörien luotettavuustilastojen kärkisijoille luotettavuustilastoja aiemmin hallinneiden japanilaismerkkien, kuten Hondan kanssa.

Consumer Reports on yhdysvaltalainen vuonna 1936 perustettu riippumaton organisaatio, jonka tehtävänä on tarjota kuluttajille puolueetonta tietoa eri tuotteista ja palveluista, jotta kuluttajat voisivat tehdä parempia valintoja. Organisaatiolla on käytössään 50 testilaboratoriota, oma autotestirata ja yli miljoona aktiivista avustajaa.

Lähde: consumerreports.org

Galleria

Takaisin

Sulje
Sulje